Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: SEXY INDULGENCE

SEXY INDULGENCE

呢排成日比朋友取笑

話我日日著同款衫喎 我

承認我極愛呢件Top(=ω=;; )....

喜歡open shoulder既妳哋一定有共嗚啦!

炎炎夏日點可以唔show吓自己鎖骨呀!

 

 

 

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

365 DAYS

有滿足感嘅365日52個星期。WHY NOT?一週年喇 首先係要多謝一位Uncle, 係依一年佢無條件地借office比我哋做studio。香港地吋金尺土借廁所都難最重要係唔收錢?其實真係好感激佢!另外就係一些朋友,幫我哋like、share同介紹比其他人,影相分享比我哋........總之幫我哋出心出力(請自行對號入座) 依一年最大的經驗就係做生意上好多以前看似容易的事,原來都...

Read more

POLLINOSIS

兩個小女生 熱愛藝術 喜歡畫作 更喜歡動手做出藝術飾品 PollinoSis // Hong Kong意思花粉症 - 要像小蜂蜜般散播花粉將美好事物帶到每處角落。 英國畢業的時裝設計師 + 插畫師,她們取材來自大自然既材料配合現代既tiny figure,創作出可帶上身的藝術品。來自天然水晶配上人手繪畫,每件略有不同絕對獨一無二的作品。

Read more