Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: MS SUNSHINE WHITE

MS SUNSHINE WHITE

爽爽天氣 點點陽光

HappyFriday 有邊個唔好心情呀

今日無再作病 精力充沛

準備定下星期去韓國揀靚貨比大家

聽日會轉涼妳地記得著多件衫laaaa

 

 

 

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

DOUBLE HITS PANTS

兩款女生衣櫃 不可決少的褲?   Pajama pants // 闊褲大家著到悶悶地 可考慮下歐洲好hit既Pajama pants 望到個設計已感覺到舒服至極 佢既可配襯度極高 無論配formal或casual上衣 都能將outfit變得更具型格   Simple cutting pants // 為左讓大家襯衫拿揑得更輕易 特別花左段時間揀左條簡單剪裁褲款 穿上闊窄適...

Read more

ONE SHOP TWO ATTITUDES

我的愛店 好值得推介 我最喜愛設計師店 他的出品 每季都充滿驚喜 不任意追逐潮流 風格充滿獨特玩味 他的出品 彷彿將型格女生與青春女生 融合在他手裏 塑造出自我態度 我係佢fan屎 妳地又點會無份 XX Collection就尋到佢既寶㗎啦!!

Read more