Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: WINTER PREVIEW

WINTER PREVIEW

噚晚通左一晚頂揀貨

啲衫實在太靚啦

今日全新秋冬裝出街前

忍唔住影張相分享比大家

全部出自我最愛Designer Shop

自家設計唔會撞款!

Aiya!睇相先發覺瞓得少個樣巧腫...

去買番D䕶膚品補補先

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

ONE SHOP TWO ATTITUDES

我的愛店 好值得推介 我最喜愛設計師店 他的出品 每季都充滿驚喜 不任意追逐潮流 風格充滿獨特玩味 他的出品 彷彿將型格女生與青春女生 融合在他手裏 塑造出自我態度 我係佢fan屎 妳地又點會無份 XX Collection就尋到佢既寶㗎啦!!

Read more

MAKE UP HANDBAG

  化妝箱出動 女仔出街 想拎個小手袋 又想放晒所有法寶 安全感嘛嘛嘛?!? 但當塞唔哂果刻 只有照舊拎番用開嗰個... 我當然唔啦 今次我呢個簡直係難唔到佢 一目瞭然 底下我仲有本書+化妝袋 仲加補影番呢條裙相 今日一著好多陌生人大讚呀 攪到我紅都面哂lol

Read more